dagens prestation

2011-12-05 ♥ 04:35:15

jag har snart bott i amerikatt i tre månader. jag har kört bil sen vecka två (eftersom jag första veckan bodde på skolan i new york). idag hände det för första gången! jag sitter i min bil, på väg hem från target, och ser helvetespottan närma sig. och för första gången sedan jag satte mig i bilen och körde på route 27 styrde jag bilen så att jag missade hålet! jag missade pottan som jag alltid, jag menar ALLTID, kör ner i, även när jag försöker väja undan! but today, såhär efter tre månader missade jag den. jag gör framsteg! de är visserligen små, och få, men det går framåt. sakta men säkert! (och nä, efter tre månader här kan jag med säkerhet säga att jag aldrig kommer att klaga på gävles vägar ever again! wayland kickar gävles lilla ass med hästlängder när det gäller flesta potthål på minsta möjliga yta!). det var dagens prestation. tack och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0