en barnlös au pair

2011-11-11 ♥ 22:17:30

jag trodde att meningen med att jag skulle jobba idag var att jag precis som vanligt skulle ta hand om barnen. men min värdmamma hämtade ungarna från deras playdates och tog med dem ut på lunch och har varit ute större delen av dagen. vilket gör mig förvirrad. för det är ganska svårt att jobba som barnvakt utan några barn. så i brist på annat har jag målat mina naglar idag. och nu tänkte jag faktiskt lite försiktigt fråga om hon faktiskt behöver mig eller om jag kan sticka till johanna redan nu.


nagellacket fick jag av min värdmammas kompis, som del i en stor välkomstkorg!


Kommentarer
Postat av: Niclasfilippa

God bless you

2012-06-18 @ 09:32:56
URL: http://niclasfilippa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0