hallenberg training camp

2011-11-25 ♥ 15:07:55

klämdag från thanksgiving och mina värdföräldrar är lediga. jag med. skulle kunnat sova ut, men icke! här ställer man klockan och spänner alla muskler man har för att kunna upp. johanna har under pistolhot tvingat med mig till ymca och springa bland alperna. kanske väljer jag italien idag, eller kanske california. får se. älskar den virtuella funktionen på cross-trainern. och nä, inget pistolhot förekom, bara en djup division med mig själv om jag verkligen orkar åka dit eller om jag ska ligga i min säng och bli tjock. det sistnämnda låter minst krävande, just därför får jag väl välja det första. peppa peppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0