just another manic monday

2011-11-22 ♥ 00:48:35

har haft världens knäppaste dag. var så trött när jag kom hem från skolan imorse så jag la mig ner en stund, somnade och vaknade några timmar senare. inte riktigt var jag hade tänkt mig. jag tror att det var där jag blev förvirrad. annars skypade jag med sverige, såg en uggla utanför (rätt wierd sådär mitt på dagen) och åkte till skolan. hämtade upp ungarna, och fick inte med mig nån av dom hem. playdates på varsitt håll, skitnice tänkte jag! sen när jag kom hem insåg jag att jag inte hade en aning om vart tjejens kompis bodde. ringde båda mina värdföräldrar och elise men fick inget svar. eftersom jag inte visste vad grabben heter i efternamn kunde jag inte kolla upp det. skratta eller gråta? jag skrattade, för att det var så jäkla typiskt mig. så jäkla vimsig, för att inte säga klantig! det slutade bra iallafall, både Kevin och Elise ringde upp och hjälpte mig. annars hade jag helt enkelt fått hämta grabben, min vandrande gps, före jag hämtade tösen.

men note to self: nästa gång ungarna åker på playdate, kolla upp adressen innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0