lördagsäventyr

2011-11-06 ♥ 02:58:05

jag lever. vi har fått tillbaka elen igen efter ett avbrott på lite drygt 72 timmar. vi har inte fått tillbaka internet, telefoni och tv dock, vilket suger! onsdag har lagts som deadline men de ska tydligen ligga före i schemat så snaaaart är jag tillbaka igen!

blev en liten liten roadtrip med josefine och madde. ikea och wrentham premier outlet! har spenderat alldeles för många pengar. dock inte alls bara till mig! men ändå, det svider lite i snålmatilda som vuxit fram de senaste dagarna. men jag var värd det! tror jag.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHAHA kan jag se coolare ut när jag kör eller??? Hahah notera att det inte var en pose! Jag skulle ta fram tuggummi! :p



Ps, snygga brillor! :D

2011-11-06 @ 03:57:04
URL: http://josefineinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0