metrowest ymca

2011-11-25 ♥ 22:36:25

fick precis tillbaka ett svar på min assist application från gymmet! väl värt att vänta på! får mer än 50% rabatt. jag är så glad, mindre än 900 kronor för hela året - gym, simhall, olika pass, gruppsporter, ALLT. helt sinnes! dagens mindre bra humör har tvärvänt. dock hade jag ju glömt bort att räkna in detta i min budget så nu vet jag inte riktigt vad som får avstås/sättas på vänt. lever på en TIGHT budget tills nästa år. men nånting lär väl gå att snålas på. blev så jäkla taggad! fan vad jag ska kötta!


Kommentarer
Postat av: elin

thanks babe! hoppas allt är bra med dig! kollar dock in här varje dag ;) saknar dig puss!!

2011-11-26 @ 23:00:10
URL: http://elinbrodin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0