tuesday, november 1st

2011-11-01 ♥ 18:30:21

fortfarande ingen ström i huset. det fanns ett fåtal timmar igår och jag som skulle sova hos Johanna hamnade ändå i huset eftersom det började bli varmt. vaknade upp till ett isande kallt hus igen, och en fantastiskt illaluktande odör. tvn i vardagsrummet hade mer eller mindre exploderat och gav ifrån sig svart rök. min värdpappa sprang runt och öppnade alla dörrar och fönster han kunde. jag tog barnen och emigrerade till norton, och min värdmammas föräldrar. här håller jag och barnen till just nu eftersom skolorna är stängda. själv har jag en himla stark magkänsla av att jag kommer få gå på obetald övertid den här veckan. för det blir ingen skola imorgon heller, enligt de senaste rapporterna från min värdmamma. fml.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0