världens bästa tisdag

2011-11-30 ♥ 04:29:20

jag har haft världens bästa dag. verkligen! jag har inte gjort mycket, promenerat, legat framför tvn, och snackat lite skit på face. men idag har jag gjort ett genombrott som au pair. jag har nått in till min autistiska lillgrabb och för första gången blivit fullt ut accepterad. vi har aldrig pratat eller skrattat så mycket som idag, aldrig lekt så fullt ut. jag har fått så många kramar idag. tjejen ville inte leka med oss men jag tyckte ändå att vi skulle titta till henne. och grabben verkar ha vant sig vid mig och min närvaro tillräckligt mycket för att räkna mig som familj nu..

"hey bud, should we go check on your sister?"
"oh matilda, do you mean our sister?"

mitt hjärta slog några extra slag, eftersom vi inte alltid dragit jämnt han och jag, och han har testat gränser till det yttersta. min familj för mig finns absolut fortfarande hemma i trygga lilla sverige och ingen annanstans, men det känns skönt att veta att jag har en extra tills jag hittar hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0