busy weekend

2011-10-03 ♥ 04:04:20
jag kan ha upplevt den bästa helgen sedan jag kom hit. fredagkväll blev bio med mina svenska bruttor. som tidigare nämnt awesome! fejkbowlade med johanna och ett gäng andra au pairer på lördagsmorgonen (samt fick en mindre hjärtattack pga överhängande hot om bensinstopp). elise och hennes stencoola mamma hämtade upp mig vid fyra, hälsade på systern och fick ännu en tröja från american eagle. tog en runda på ett utomhusmall, stannade till på subway och åkte till new englands revolutions hemma-arena. fotboll med elise, hennes pojkvän michael och deras tre kompisar. så sjukt kul hade vi!
splittade upp efteråt och jag och elise drog till bion och checkade lejonkungen i 3d! kanske hur coolt som helst. vi fällde några tårar båda två...

idag har det varit american sunday, vilket betyder football heeeeela dagen. men jag har haft kul ändå, för killarna i gänget är hur sköna som helst. har inte haft en tråkig minut denna helg, och jag är så himla glad att jag träffat alla dessa fantastiska människor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0