did some shoppin'

2011-10-01 ♥ 11:00:00
har shoppat lite de snart tre veckor jag varit här. dock rätt lite, tycker jag. men mamma och pappa tycker säkerligen annorlunda, vi brukar ha delade uppfattningar om sådana saker. nåväl, tänkte slänga upp tre favoriter iallafall!


klänning från forever21, supervacker på! $15,5 (ägs även from idag i svart)


jacka i mockaimitation, H&M, $49,95 (ja jag vet att du hatar färgen matilda! :))


mjukaste tröjan ever, forever21. minns ej prislappen (som om det skulle spela roll...) har iallafall fina lappar vid armbågarna!

i övrigt har basplagg inhandlats, en långkjol och sådant jag redan visat. subwaykort, bankkort och annat som är tråkigt att lägga pengar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0