friday, october 14th

2011-10-14 ♥ 15:33:02
springer runt som en yr höna. försöker tänka ut vad jag behöver, vad jag ska packa. går sådär. the cable-guy springer runt och är i vägen (eller okej, han gör inte mycket väsen av sig, men ändå). kan inte riktigt göra som jag vill. kan inte åka och handla för tv-killen är här, jag kan inte duscha för tv-killen är här, jag kan inte riktigt tänka för snubben är här. han stör mig. frågar en massa grejer om boxen, som jag givetvis varken förstår eller kan svara på.

meeeen, vad tusan behöver man ha med sig till vita huset? en oladdad kamera och en iphone som jag knappt vågar ta bort flightmode på, min amerikanska mobil, veckans lön, kläder och toalettartiklar (vet inte riktigt vart jag fick det sista ordet ifrån...). skitsamma, helgen kommer bli grym och vi ska ha fett kul! let's do DC johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0