sunday, october 9th

2011-10-10 ♥ 02:18:10
precis som förra helgen blev denna jäkligt upptagen och stressig. jag kände inte för att göra något alls överhuvudtaget, men jag är så himla glad att jag gjorde allt trots att jag bara ville skrika, ge upp och bara gömma mig. jag hade en otroligt fin helg, med massa skratt. kameran glömdes dock bort tills idag på honey pot...

fredag blev finmiddag på tgi fridays med fyra svenskor och en dansk. himla fint sällskap, och kvällen avslutades på ben & jerry's glassbar!


lördag blev skola med johanna och movienight med klaudina




söndag blev apple picking igen med elise, tim, georgia och jen på honey pot hill


kom hem och skulle bara vila lite innan det skulle komma folk över på bbq. min lilla tupplur varade över tre timmar. inte riktigt vad jag hade tänkt mig, men jag tror att jag behövde det. är fortfarande vansinnigt trött! ska krypa ner i min varma gosiga säng och kika på vänner. imorgon är det ingen skola, vilket dem glömt att berätta för mig... har ungarna hela dagen. är inte säker på att jag överlever (eller på att jag faktiskt får jobba mer än 12 timmar...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0