washington dc!

2011-10-05 ♥ 15:29:38
mitt visum kräver att jag studerar medan jag är här borta. jag måste ta 6 credits under året, vilket motsvarar två fristående kurser, för att vara här legalt. jag, plugga, igen? skulle inte tro det va. jag ska gå på tre tretimmars föreläsningar, sen ska jag spendera nästa helg i washington dc! vita huset here we come! (plus att det ska finnas night clubs med 18+ där!). dyrt som fasen om jag får tycka som jag vill, men min värdmamma slog så glatt upp checkboken när jag kläckte ur mig mitt studieval (dem ska betala upp till $500 för mina studier). och det är fortfarande mindre än hälften av vad en kurs på harvard kostar. so excited!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0