helgen

2012-06-04 ♥ 02:54:48

tog en välförtjänt bloggpaus denna helg. har helt och hållet lagt fokus på att slappna av och ha kul med min fina vän.

• skönheten och odjuret i fredags var helt fantastisk! bättre än förväntat och jag log som ett barn på julafton genom hela musikalen. (plus för front row tickets på balkongen!)
• ikea en regnig lördag gör underverk för svenska själar! svensk fiskgratäng, häng i sofforna, pepparlax i deras matbutik och bara känslan av att läsa produktbeskrivningar på svenska.
• häng på natick collections, där vi letat present och fönstershoppat upp våra föräldrars sammanlagda årsinkomst.
• one for the money och the vow i min säng, med varsin bytta ben&jerry's.

som ni ser har jag haft en superduper helg med en himla snäll prick, som står ut med mig i vått och torrt. kvinnan förtjänar fan en fet guldmedalj! på fullaste allvar. typ. PUSS


Kommentarer
Postat av: Josefine

Varför finns det ingen "gilla"-knapp på blogginlägg?? :o

2012-06-04 @ 05:34:19
Postat av: elin

sv: tack fina du! de var underbart :D kom hem nu! saknar dig massor!! puss

2012-06-04 @ 19:09:01
URL: http://elinbrodin.myshowroom.se
Postat av: ami

haha okej *:D

2012-06-04 @ 20:41:58
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0