onsdag 20.6.2012

2012-06-20 ♥ 18:57:05
jag lever! bloggappen har helt gått i graven och jag som är för lat för att starta datorn varje dag har därför inte bloggat. de har gjort om hela layouten för blogg.se och så jag förväntar mig att det kommer bli en hel del krångel innan detta funkar helt som vanligt igen. hur som helst var det väl mest det jag tänkte säga. att jag lever. idag är det 40 grader varmt här och jag tänker därför ta med mig ungarna till stranden så vi kan svalka oss. börjar om en timme. innan dess ska jag till sudbury och växla in alla mina miljoner mynt (typ 500 spänn!), och förbi postkontoret för att posta lite papper. ha en fin dag sverige!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0