walking on sunshine

2012-06-21 ♥ 03:57:30
solen har verkligen sugit musten ur mig idag. det har varit 40 grader med en luftfuktighet så hög att kläderna var blöta hela tiden. jag tog med mig mina värdbarn till stranden och vi hade faktiskt en helt underbar eftermiddag. tre timmar simmade vi runt och lekte, hoppade från bryggan, åt glass och var i lekparken. det var länge sedan det var såhär kul att vara au pair!

efteråt fick jag för mig att jag skulle åka och träna eftersom jag missade morgonpasset. dessvärre verkade det som om jag lämnat energin på stranden, men jag gjorde mitt bästa på brendans cirkelfys. nu ligger jag i sängen och är sjukt hungrig, men för lat för att resa på rumpan. i-landsproblem, lösning någon? imorgon ska jag försöka klämma in både träning och eget strandhäng innan jag plockar upp barnen. blir nog stranden med dem senare också. termometern ska nämligen visa 36 grader i skuggan. hualigen. men fina och soliga dagar ska spenderas ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0