my shadow days are over now

2012-03-18 ♥ 05:53:07

jag har precis upplevt typ världens bästa dag. startade visserligen med världens mest plågsamma natt men det kan vi ta en annan gång! stack iallafall in till boston med rebecca och vandrade runt lite. handlade lite på vs och hm och fick en goodiebag på köpet. efteråt hoppade jag på tunnelbanan mot braintree och mötte upp elise. vi drog hem till tim som precis flyttat för att spana in hans nya lägenhet. little did i know liksom. hemma hos tim satt hela ligan och skrek "SURPRISE!". de hade alltså slängt ihop en överraskningsfest till min födelsedag, som är nästa helg (men då är jag i nyc!). jag blev så fruktansvärt överraskad att jag nästan började grina när dom började sjunga happy birthday. tårta, pizza, cranium, fina människor, vitt vin och jelloshots. jag är fortfarande rörd, så sjukt fina människor det finns! fick världens finaste scrapbook av elise som hon gjort själv, tim hade handlat på the swedish shop och erin kom med en 1,5l vinflaska, ett halsband och ett löfte om en valfri outfit från hennes butik. nu ligger jag i elises säng och är redo för sömn. imorgon ska vi alltså till erins jobb och så ska vi till elises gamla jobb och leta efter en balklänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0