sunday, march 11th

2012-03-12 ♥ 02:56:50

denna dag har varit allmänt konstig. jag vaknade till att mina klockor helt plötsligt inte alls stämde överens längre. det visade sig att man ställde fram klockan en timme inatt, vilket jag inte hade en susning om! därifrån har huvudet inte riktigt hängt med. jag och josefine åkte iallafall till newton och träffade rebecca som precis kommit hem från florida. drog till starbucks och ett litet mall innan vi åkte tillbaka till henne och bara chillade. planen var att jag och josefine skulle dra till gymmet på em, men vi kom helt av oss. det slutade till slut med en liten promenad innan ett misslyckat försök att slinga mitt hår. slingat blev det alla gånger, men dem blev sjukt ojämna. sånt som händer. så pappa, om jag blinkar sådär sött med mina valpögon, betalar du ett frisörbesök till mig då? :)

nu är klockan snart tio och jag ska krypa ner i sängen och zappa runt lite. imorgon skulle visst bli rätt lätt enligt min värdmamma. hon ska ta grabben till läkaren och tjejen har playdate hos en kompis. slappismåndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0