en tur på atlanten

2012-05-02 ♥ 20:53:51
när vi var i cape cod fick jag och elise ett spontanryck. jag hade sagt att jag ville leva som en sann cape cod-are och undvika det turistiga för att få se alla riktiga smultronställen. och detta gjorde vi alldeles utmärkt, ända tills vi kom fram i provincetown. vi gick förbi ett biljettbås för whale watching-turer och cirka två timmar senare var vi på väg ut på öppet hav. halvvägs tills sverige kändes det som. solen låg på och brände i ansiktet medan vi kikade på knölvalar, sälar och atlantiska delfiner. tyvärr dog min kamera innan vi hunnit lämna viken, och jag vågade inte ta upp min iphone förrän båten var still, så jag har ytterst få bilder. (och tyvärr slängde dom sig inte sådär rädda willy-likt som man ville att dom skulle...)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0