like a traffic jam when you're already late

2012-05-16 ♥ 18:40:33

av alla dagar på en jobbvecka är onsdag min minst populära. anledningen är rätt simpel: early dismissal. detta innebär att mina sex lediga timmar mitt på dagen kortas ner till endast 4 timmar och 50 minuter. "big deal?" säger väl ni, men just dessa 70 minuter som försvinner gör jäkligt stor skillnad. och denna onsdag är det ännu värre. jag måste börja 1, för jag måste ta med mig tjejen till läkaren för årlig kontroll. jag är sådär lycklig. jag är sjukt rädd för att jag kommer fatta noll och inte alls kunna återberätta vad som sägs när jag kommer hem, vilket jag gladeligen informerade min värdmamma om. "äh, hon är ändå rätt frisk, så det gör inget"... har dessutom aldrig varit där, vilket stressar mig som tusan. nä idag var dömd till dålig dag redan innan jag vaknade, och mitt humör har anpassat sig därefter. skit också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0