materiell lycka

2012-05-03 ♥ 20:30:56

att höra dunsen mot trappen och stegen när fedex-killen sedan går därifrån. att fundera lite, vänta tålmodigt (för man vill ju inte synas springandes mot dörren), tycka att det känns för tidigt, men ändå få upp hoppet. att sedan också inse att man hade rätt. skorna man beställde för nån vecka sen kom tidigare än vad mailet sa. att upptäcka att dom var lika fina som på hemsidan man hittade dem på och att dom passar perfekt på foten, DET mina kära är riktig materiell lycka! att man sen bara betalade typ 200 spänn känns ju också rätt gött!

(mamma och pappa, jag hör era suckar ända hit, men tills jag blir redo för en riktig bebis - om jag nu nånsin blir det efter detta år - så får skor fungera som substitut! mina små guldklimpar. punkt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0