mot starbucks

2012-05-09 ♥ 01:44:36

slappisdag var förbestämt redan när jag vaknade och tittade ut imorse, så planen var att åka hem, äta frukost och sen slöa i sängen hela dagen. men jag hamnade hos josefine i hennes soffa. himla nice. och välbehövligt. eftermiddagen har jag mest känt mig fel och överflödig. tjejen har gnällt på allt, och grabben har försökt ge mig konstruktiv kritik, vilket i slutändan ändå blev gnäll. när vi kom hem från dagens skridskoträning var min värdpappa hemma, men jobbade på datorn. barnen ville inte alls vara med mig, men jag var ändå tvungen att vara mindre en fem meter ifrån för att serva dem deras önskningar. ungefär så kändes det.

nu är jag alldeles strax på väg ut genom dörren för att åka till starbucks och träffa andra svenskar. de träffas varje tisdag, kallas tisdagsgruppen och jag har känt till det länge, men har aldrig tagit tummen ur länge nog för att köra dit. men ikväll testar vi. så får vi se om det lever upp till förväntningarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0