rise and shine

2012-05-30 ♥ 14:51:21

idag är det back to vardagen som gäller. kickboxning+boot camp står på träningsschemat denna morgon. idag signar vi alltså upp för att fortsätta med vår hårda träning inför utlandssemestern om fyra veckor (vad konstigt det kändes att säga "utlandssemestern" när jag bor där jag bor...). vi ska ju givetvis fortsätta även efter den veckan också såklart, men det är helt klart ett delmål att kunna gå runt i bikini och känna sig helt okej. sen att våra träningsinstruktörer är fantastiskt snygga och muskulösa gör ju träningen himla mycket roligare! när jag kommer hem ska jag berätta om iphoneskalet, såg att några undrade. ha en jättefin dag tills dess! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0