torsdag 3.5.2012

2012-05-04 ♥ 03:02:03
min kropp går i sleep mode. drog till rebeccas gym och både gymmade och simmade idag. sen hade vi både tredje, fjärde och femte världskriget över middagen igen. är så sjukt trött på detta fenomen. är svenska barn verkligen likadana? ber efter något, och får det för att sedan vägra äta? skriker och bråkar. alla personer i familjen äter olika maträtter, vilket innebär att jag lagar tre. en till mig, en till tjejen och en till killen. varje dag. detta gör mig så sjukt matt. å ena sidan är jag van.

nu är klockan strax nio och jag är alltså redo för sängen. blir så sjukt trött av att spendera tid i vatten. känns bra, behöver ta igen lite förlorad sömn. men först blir det sex and the city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0