you either got it or you don't

2012-05-17 ♥ 15:57:17

har precis kommit hem från banken. mitt kort hade hittats och jag har alltså inte blivit rånad på den stackars tusenlappen som satt där. däremot säger deras policy att om det är en annan bankkund som hittar det och lämnar in det, istället för en anställd på banken, så måste de av säkerhetsskäl klippa kortet. så nu sitter jag här med ett oaktiverat, tillfälligt kort tills mitt nya hittar hit. insåg på vägen hem att jag valde min internetkod istället för min kortkod, så jag kommer med största säkerhet lyckas spärra detta redan innan jag hunnit använda det. kommer hem och ska göra frukost, och tycker uppenbarligen att det var en skitbra idé att bryta av decilitermåttet. jag har fattat vinken nu, jag är klantig. nåt så vansinnigt klantig. men nu räcker det väl? jag har klantat mig tillräckligt för resten av mitt år.

men idag är det inga sura miner som gäller. solen skiner, det är 30 grader varmt och jag ska få snacka strunt med en viss fröken johansson senare. dessutom ingår det i dagens jobb upplägg att sitta på rumpan och läsa i min bok i en dryg timme, och sen slutar jag. hur nice?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0