life is wonderful

2012-10-25 ♥ 03:08:01

har haft en jättebra första dag. kommer bra överens med mamman (pappan är i new york på affärsresa, men han verkar otroligt snäll han med) och jag lyckades leka utomhus med alla fyra barn i tre timmar, fyllda med skratt så jag tror att jag kanske fick godkänt. dom är jättegulliga och snälla, och jag tycker redan väldigt mycket om dom! hoppas att det fortsätter såhär, tredje gången gillt, eller hur?

har även hunnit med att träffa min fina fina josefine!!! kändes precis som vanligt. jag trodde att det skulle kännas typ spännande att komma tillbaka till hennes hus, men det kändes som att jag typ bara varit på semester och kom tillbaka. i vanlig ordning rotade jag i hennes kylskåp och skafferier det första jag gjorde! alltså precis som vanligt. åh vad jag ska krama på henne nu, och njuta av varenda dag hon är kvar här. wiiie, livet är underbart ibland alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0