san francisco in my heart

2012-10-14 ♥ 09:07:09

åh jag har haft en så sjukt bra dag! det hela drog igång i morse när en tjej från grannbyn, helena heter hon, kom och hämtade mig. hennes monsterbil styrde mot san francisco. så himla kul har vi haft, träffat så himla mycket folk, och hängde helt random med en tysk backpacker hela dagen. han var så go' att man typ ville nypa honom i kinderna! vi såg sjölejon, golden gate, union square och lombard st bland annat. middag med ett helt gäng brudar & tysken. såååå härlig dag, och jag är himla glad att detta hände! det var precis vad jag behövde. nu är det läggdags, kanske bjussar på lite fler bilder imorgon om ni har tur!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Va mörkhårig du är! ... ;) hihi <3

2012-10-14 @ 16:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0