torsdag 25.10.2012

2012-10-25 ♥ 18:12:45

massachusetts är kyligare än jag minns det. flyttade ju visserligen härifrån i början på september, men det har redan blivit höst här. och jämfört med cali... burr! det första som hände var att förkylningen jag vaknade med på flyget förvärrades gånger tusen. nu sitter det ordentligt i bihålorna! har legat i sängen hela förmiddagen och tagit det lugnt, längtar efter en stor kopp te så jag ska nog rota lite i skåpen nu. jag lyckades ju lämna mitt te i palo alto, så om det finns någon liten vänlig själ därhemma som vill göra gott så kan denne någon trava in på kahl's på flanör och haffa lite "vårkänsla", och sedan skicka det hit. "höstglöd" skulle också fungera finfint med tanke på årstiden. egentligen duger vad som helt som luktar fruktigt och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0