you think i'm just too serious, i think you're full of shit

2012-10-20 ♥ 19:06:00
lördagmorgon, och i vanlig ordning går det inte att sova länge än till 8.30, max! har hunnit skypa med papput lite grann, fått vädra gnällventilerna lite. sitter nu och försöker ta itu med all packning eftersom familjen jag bor med vill sparka ut mig redan på tisdag. jag är så trött på att vara här så jag blir mer än gärna utsparkad. ju förr desto bättre. det betyder mer tid med nya familjen och en vecka extra att lära känna dom på.

igårkväll köpte jag och helena en massiv pizza för 5 dollar och kröp upp i soffan hemma hos henne för att kika på film. new moon gick på tv, men vår fokus låg på annat och vi snackade skit mest hela kvällen! så bra kväll. idag ska jag på utflykt till hillsdale shopping center, är det någon som vill gissa vem jag ska dit med? ... jajemen, helena såklart! fantastiskt. hoppas på en till bra dag här i värmen, men det verkar liksom va svårt att få till nåt annat än en bra dag i hennes sällskap! laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0