let them haters hate, you're like way too late

2013-05-31 ♥ 00:33:16

har svettats som en gris idag. brendan bossade runt mig på gymmet som en diktator idag, antar att jag såg ut att behöva det. fick ta två "hold on, im about to throw up"-pauser, men i slutändan är jag jäkligt nöjd med min prestation.

och ja, fick en kommentar för ett tag sedan, nåt i stil med "men gör du aldrig något annat än tränar? gör du aldrig något kul?". hoppas att detta var menat som ett skämt. men - jo jag gör andra roliga saker, jag gör massor med saker jag inte visar här. men, min passion ligger i träningen. har alltid hittat glädje i fysisk aktivitet. det är där jag hittar min energi för resten av dagen. att näst intill krypa ut från gymmet eftersom benen knappt bär efter dagens workoftheday är kanske inte roligt-haha, men att träna ÄR ROLIGT och får mig att må underbart. att höra en annan crossfittare säga "matilda was insane, did you see her squats?", får mig att le inifrån och ut. så varför sluta? varför leta lycka någon annanstans när jag vet att jag finner den på gymmet? jag tränar två timmar om dagen, en före frukost och en på förmiddagen. sedan har jag nästan fyra timmar till att slå hål på innan jag börjar jobba. här kanske jag kan fylla den med något som i dina ögon betraktas som roligt, men för mig är dagens höjdpunkt att fysiskt utmana mig själv, att pusha lite längre och upptäcka att jag kan göra jäkligt mycket mer än jag trodde var möjligt. det är roligt. att dessutom se framstegen förändra min kroppsform är ännu bättre. just sayin'. tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0