friday, december 30th

2011-12-31 ♥ 01:50:20

hockey ikväll med mami och papi, brynäs firade hundra år som idrottsklubb. rätt nice stämning på en fullsatt arena. de vann dessutom med 2-1 (tror jag iallafall!). träffade på emmis med farsgubbe redan där.

efter matchen kom emma och plockade upp mig. åkte ner en vända på stan för att kolla läget. snackade massa skit och hamnade till slut på max för en väldigt sen middag. så värt! MUMS.

nu är det återigen egentligen för sent för mig, och som vanligt är jag inte trött. men jag har bestämt mig för att låta bli att vända tillbaka dygnet till sverigetid. det blir förhoppningsvis lättast så. därför har jag den senaste timmen passat på att städa rummet och börja planera inför packningen. nu är det sängläge, och jvm så klart. varför inte liksom?

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0