friday, november 18th

2011-11-18 ♥ 15:48:19

jag känner mig som nåt yrväder som springer runt här i huset och försöker få ordning på allt. försöker städa och plocka undan så att allt ser snyggt ut tills tjejerna ska komma hit. jag vet inte om det är väldigt svenskt eller om det är bara jag, men jag vill inte ha gäster i ett hus som ser ut som ett bombnedslag. så jag städar och städar, för att slippa skämmas. som om det ens skulle vara mitt hus att skämmas över. det värsta med det är att jag vet, att så fort familjen kommer hem från skola/jobb så kommer det se precis lika jävligt ut iallafall. förstår inte varför jag envisas. men vi kan ju alltid hoppas att dom hinner få se huset i skapligt skick. jag saknar min mamma som dammsuger ALLA golv jätteminst en gång i veckan, istället för att ha en städerska som kommer EN gång i månaden, och som aldrig dammsuger ytor som är jobbiga att komma åt...


Kommentarer
Postat av: Ingrid Lindén

Ha,ha Jaa du, det gör jag "Jätteminst" en gång i veckan! Skönt att du saknar mig... kanske för liite mer än att jag dammsuger 2-3 ggr/v ;)?

2011-11-19 @ 00:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0