happy thanksgiving

2011-11-24 ♥ 18:10:52

thanksgiving här i amerikatt idag. träningsvärk såhär dagen i ära (gymmade med johanna igår, snacka om att jag trodde mig vara fett vältränad i jämförelse med the sad truth). ungarna med kusiner fick mig att skriva på ett kort vad man var tacksam över. en sak fick jag välja. svårt som fan. men det gick till slut iallafall. mormor och morfar är redan här, och om ca en timme kommer fler. vet ej vilka dock. men så här dagen i ära slängde jag ihop en litenliten lista på saker som jag är tacksam över.


what are you thankful for?


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är tacksam för att jag har dig i mitt liv <3

2011-11-24 @ 22:47:30
URL: http://omlivetsomemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0