inova design!

2011-11-29 ♥ 22:06:45

gick och la mig efter jag lämnat barnen idag. somnade givetvis och sov i över en timme. sedan fick jag kämpa länge för att hålla ögonlocken öppna. men undan för undan fick jag på mig träningskläder, skor, iphonearmband och på huvudet drog jag på mig ett av mina nya fina pannband som jag fick i mitt paket igår! det höll öronen varma och glada. min alldeles fantastiskt underbara chef från mitt förra jobb har en webbshop där hon säljer mössor, pannband, scarfs etc. för både barn och vuxna! hennes sida hittar du på www.inovadesign.se! tack fina fina du!



Kommentarer
Postat av: Marie

Vad härligt att höra att dom är användbara! =) Många Kramar Marie!!! <3

2011-12-03 @ 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0