sunday, november 13th

2011-11-13 ♥ 23:52:18
en söndag i vanlig ångestanda. med ett humör som gått i vågor likt en berg- och dalbana. tur att man har fina vänner och en fin familj där hemma, som utan att veta om det lyfter upp alla gråa dagar. tog en promenad för att samla tankarna. resultatet? en värkande fotled och nya skavsår. kanske är det dags för vilodag imorgon.

annars har jag hunnit med att spika upp tavlorna som jag köpte till mitt rum igår när jag och min värdmamma var på home goods. skitsnyggt. köpte även ett smyckesträd och en julklapp. jag är awesome! har alla klappar planerade, utom den till mina värdföräldrar. jag vet inte alls vad man köper, men jag vill köpa nånting för att visa att jag uppskattar dem, vilket jag verkligen gör! svårt det där. har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska skriva på önskelistan i år heller. har jag varit snäll så unnar jag mig nåt bra vid julen, inslaget givetvis. funderar på en ny klocka, eller ett par fina skor! och i år förtjänar jag nåt jävligt fint alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0