tuesday, november 9th

2011-11-09 ♥ 02:50:03
sitter på starbucks ikväll igen. hänger med josefine. tog med datorn för att utnyttja deras gratis wifi! läsa mejl, checka facebook och kolla bloggar. skypa var min omedelbara tanke, men det var ingen som var vaken nu. noll people online. hur som helst, livet gnuggar på. har haft en bra dag med ungarna. blivit utbjuden av en trebarnspappa i 35årsåldern. whats up with that? vilken 35åring stöter på en 19årig au pair? skrämmande. not happening.

imorgon är senast utlovade dagen för verizon att ha fixat vårt nätverk. hoppas dem håller det. annars kan dom bli stämda av någon otålig invånare. bor ju trots allt i usa liksom. jag skulle förmodligen kunna stämma starbucks för att jag brände mig på téet nyss. patetiskt. writing just to let you know i'm still alive. yadayada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0