downtown boston

2011-10-24 ♥ 02:33:53
har spenderat dagen med madeleine, downtown boston. shoppingrunda var tanken, men du kan vara lugn pappa! om du gissar rätt på hur många dollar jag gjorde av med så skickar jag lika många läppstiftspussar med posten. knatade runt längs newbury st, och tanken var en ny jacka, men den jag kikat på fanns givetvis inte kvar. käkade på quincy market och kikade lite till innan vi skildes åt vid tunnelbanan och åkte åt varsitt håll. hittade både till och från tunnelbanestationen helt utan gps (tack pappa för mitt grymma lokalsinne! det är vansinnigt uppskattat här borta!).


kan aldrig åka tåg här utan att tänka "riverside motherfucka'!" och efterföljande dunkadunka ur krogendängan.





du fick många tankar i detta inlägg pappa, men jag lovar att detta var den sista för den här gången!

Kommentarer
Postat av: malin

hej lillfisen! nu är jag hemma från harsa! helgen var bland det flumigaste jag varit med om. ska maila dig en bild sen, men har inte din nya mailadress (!?) så du lär maila först! :)



är förresten lite besviken, skulle du inte svara på kommentarerna vi skrev när du åkte till dc?! :P ;)

puss o kraaaaaam

2011-10-24 @ 11:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0