cambridge side galleria

2011-09-26 ♥ 03:02:34
en mysig dag med tre svenska bruttor på cambridge side galleria. mindre bra köpcentrum, men himla nice sällskap. köpte en ny jacka, nya jeans och ett par leggings. dock tror jag att jeansen åker tillbaka, för jag hade inte ork att så i provrumskön en gång till utan chansade på att dem skulle passa. vilket dem i och för sig gjorde, men mina ben såg ut som två prinskorvar.
anyways, käkade pizza till lunch och sen styrde vi åt olika håll igen. jag blev upphämtad på riverside st och åkte "hem" till en middag bestående av biffstroganoff. smakade som kalops och jag började genast tänka på gammelmormor majlis. åh vad jag älskade hennes kalops. sänder några varma tankar till finland!

nu ska jag ta en dusch och krypa ner i sängen med en bok. imorgon ska jag försöka hinna till banken, target och ta en löprunda innan barnen slutar skolan. får se hur det går. har lovat att ringa ett sverigesamtal också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0