for the good times that we had, and the bad ones that we'll have.

2011-09-21 ♥ 03:36:36
har haft en rough night. vi skulle på picknick på lill kiddo's skola, men den blev inställd pga dåligt väder. tog massor med om och med innan vi till slut hade picknick på golvet i lekrummet. massor har blivit fel och det har varit massor med utbrott. skulle inte förvåna mig om mitt ena revben är brutet... har av lillgrabben blivit önskad hem till sverige igen, och han skulle minsann se till att jag åkte FÖRE halloween, så det så. lillbruden ryckte på axlarna, "naaaaa, i kinda want you to stay though, 'cause i like you, you can focus on just me!".

efter att ha tröttnat på agera boxningssäck slängde jag in pojken på sitt rum och stängde dörren. tror ni att någonting i rummet var helt? näpp. han craschade heeeela sitt rum. han slåss värre än min syster, så jag kommer alldeles säkert vara mer blå än hudfärgad imorgon.

hoppas på en bättre dag imorn. jag och elise ska ut och shoppa lite, sen blir det picknick på Loker School, och sen mitt första möte med min LCC. ikväll har jag dessutom fått en bil, så förhoppningsvis ska jag komma igång med körningen på riktigt nu! måste bara vänja mig vid trafiken, och framförallt att den är automatväxlad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0