no place in the world that could compare

2011-09-13 ♥ 03:13:54
efter en minst sagt bumpy ride (vansinnigt med turbulens!) är vi nu framme på st john's uni. trötta som as med tanke på vad klockan egentligen är för oss. här är den strax efter nio. hej jetlag. lyckades iallafall sitta bredvid en svensk tjej hela vägen till london utan att fatta att båda skulle hit och med samma flight till new york. på den fanns det asmånga filmer att välja mellan, jag såg till slut water for elephants och bridesmades. mindre imponerad av den sistnämnda... sov väldigt mycket mindre än planerat, så nu är det dags.

imorgon ska jag upp och käka frukost med de andra sex tjejerna som jag träffade på flygen innan vi pyser vidare till våra classes. jag ska inte läsa med någon av dem. trist som tusan! nu ska jag tillbaka till mitt rum och hålla utkik efter mina blivande room mates. godnatt sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0