set fire to the rain

2011-09-20 ♥ 16:45:17
började morgonen med en powerwalk i mina nya fina shoes. och vad kommer emd nya dojjor? skavsår! ♥ ... kanske inte bör gå sex km första gången man använder dem, men ändå! har lärt mig hitta till biblioteket, polis-/ambulans-/och brandstationen, cvs, whole food market, en del nagelsalonger och nån frisersalong. och jag hittade dessutom tillbaka igen! framsteg. det kom några regndroppar på mig, men jag hann in igen innan skuren kom.

idag har jag planerat att bara ligga i sängen och läsa/glo på tv tills elise kommer hit, sen får vi se vad vi hittar på innan vi hämtar upp ungarna. hade fått tre mail från olika au pairer i området imorse, och precis bestämt en fikadate med en av dem tills på torsdag. så nu har jag nåt litet att se fram emot! hon är dessutom svensk, så det blir en liten paus från engelska. kan det bli bättre? don't think so.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0