vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här

2011-09-03 ♥ 00:08:25

under våra fantastiska dagar i spanien hade vi frukostbuffé. inget fancyfancy, men vitt bröd och pålägg, chokladflingor och mjölk, fruktsallader, yoghurt och citronmuffins och chokladfyllda croissanter. givetvis stoppade man glatt i sig av allt gott. och visst var det mumsigt, men känslan av att kliva upp imorse och äta riktig havregrynsgröt med hallon och blåbär och knäckebröd med ägg och avokado på var helt underbar. det är gott att unna sig, men att komma hem till rutin och vanor är nog ännu godare. mums!

kvalitétstid med mamma ikväll. en runda till köpis och fikapaus. kom hem med en ny (stor och fin) resväska. halva priset för medlemmar på coop! catch. så problem solved och jag kan äntligen börja packa ordentligt! börjar få riktigt blandade känslor inför detta nu. skitjobbigt och svårt, och ordentligt med tvivel på min förmåga att klara av nåt sånt här. men ändå kanske mest förväntansfullt och kul. har ändå en känsla av att det lär bli mångamånga tårar både innan och efter avfärd, men det kanske man får tackla när man kommer dit. tills vidare pinnar jag på, och fortsätter drömma om hur mitt liv ser ut om en månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0