when i grow up, in a year or two or three.

2011-09-19 ♥ 15:09:16
efter all stress som mina helvetesår på gymnasiet tillförde bestämde jag mig för att när jag "blir stor", så ska jag jobba med något som jag aldrig skulle behöva ta hem. med detta menade jag att jag gick i skolan typ 6 timmar om dagen, kommer hem och har en miljon läxor och prov att plugga till. när jag blev stor skulle jag jobba mina timmar och komma hem och ha möjligheten att göra nånting heeeelt annat, utan dåligt samvete.

mitt nästa steg? jo jag flyttade tvärs över atlanten och har hemmet på jobbet. kanske inte riktigt vad jag tänkt mig, men å andra sidan är jag knappast stor än, så jag får väl fortsätta tänka att när jag faktiskt blir tillräckligt stor för att känna mig stor, då ska jag ha ett jobb där man lämnar jobbet helt och hållet när man går hem. tills vidare får jag försöka lära ungarna att knacka när dörren är stängd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0