fredag 17.8.2012

2012-08-18 ♥ 03:20:48

denna vecka är äntligen slut! jag överlevde verkligen. sitter hemma hos Josefine nu efter en trevlig middag med värdfamilj på primebar. imorgon bär det av på heldagsutflykt. vi ska, tillsammans med josefines värdfamilj, åka tre och en halv timme uppåt i landet, närmare bestämt till new hampshire och white mountains. jag ska på min livs första hiking trip! är väldigt excited. har rotat fram kläder ur resväskan att hika i. 6.00 rullar bilen härifrån, förväntas vara hemma typ 22.00. uppdatering blir alltså dålig i helgen också, men prio just nu ligger i att njuta av USA. åker ju på tisdag och när jag är tillbaka här har jag bara en vecka kvar på östkusten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0