en alldeles vanlig lördag

2012-02-11 ♥ 20:46:59

lördag var tänkt som vilodag, men det funkar inte riktigt så om man är rastlös. så jag drog till gymmet iallafall. kondition i ca 50 min innan jag gav mig. åkte till shoppers world för att möta upp josefine och rebecca på starbucks. vi avslutade våran lilla dejt med en trip till stop and shop där jag köpte jordgubbar till bion som jag och johanna ska på ikväll.

och livet rullar på i en cirkel. jag jobbar, har kommit igång väldigt bra med träningen, hänger med mina vänner och sover. det händer inget spännande längre, allt är vardagligt. eller jag kan kanske ha något lite mer spännande på gång men ingenting är bestämt där än. så det får vänta. vet inte riktigt vad jag ska skriva här längre. vad ni vill läsa om. jag lever och mår bra. psykiskt, kanske bättre än nånsin. and thats the way the cookie crumbles.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0