fina mamma

2012-01-15 ♥ 06:09:05

idag fyllde min fantastiska mamma 37 år, för åttonde året i rad. konstigt hur sånt där fungerar! hur som helst. önskar att jag kunde få kramas med dig såhär dagen till ära. men det har skickats massor med telepatikramar och pussar hem till sverige. hoppas dom kom rätt! hade jag haft någon bra bild på dig på min iphone hade jag givetvis slängt upp en sån, men nu har jag inte det. så du får nöja dig med ett grattis min sköna. jag hoppas att din dag blev helt underbar, för det är du värd. längtar tills vi ses igen <3


updt. den som söker finner. i mitt fall hittade jag en mamma som pekar finger!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hur har din start på veckan varit? :)

2012-01-16 @ 19:05:49
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: malin

HAHAHAHAHAHAHAAH! Varför har jag aldrig sett den här bilden förut? :'D

2012-01-17 @ 10:41:24
Postat av: Ingrid

Men, va i hela världen!?? Tack du :p

2012-01-17 @ 20:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0