hjälp?

2012-01-14 ♥ 00:20:05

jag har magkatarr. och jag har haft det mer eller mindre sedan veckan innan jag åkte till sverige. ni vet den där svidande, brinnande känslan i övre magen och det bränner till vid varje andetag? VAD GÖR MAN? hjälp mig någon! jag dricker varken läsk eller kaffe, äter näst intill aldrig kryddstark mat eftersom jag är den mesigaste i världen. jag tuggar inte tuggummi. försöker hålla hyfsat regelbundna mat-tider. är inte stressad. men ändå är det såhär. ibland så illa att jag vill gråta. och ingenting tycks hjälpa. jag äter omeprazol, novaluzid och nån annan äcklig tuggtablett som jag hittat på cvs. inte på samma gång naturligtvis. men nån av er fina själar där ute måste väl kunna ett trick mot magkatarr? typ som transbärsjuice mot uvi. snälla? jag lovar att jag (förutsatt att jag har adressen) skickar hem en puss åt den som hjälper mig med detta! du kan få hur många pussar du vill!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ät kockt mat!!:) stressa inte och fortsätt med omerazol :)

2012-01-14 @ 08:29:57
URL: http://Elinbrodin.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Vispat rått ägg sägs binda bra i magen.Kan vara värt att prova.Lycka till!

2012-01-14 @ 10:30:30
Postat av: elin

sv: doo it! de skull ju bli as ssnyggt! :D annars ångrar du dig, och ditt hår växet ju endå ut på engång! så klipp lugg :D

och om du äter ägg rått så tar inte kroppen upp näringen av ägget ;)

2012-01-14 @ 16:24:30
URL: http://elinbrodin.myshowroom.se
Postat av: Johanna

Ät snäll mat, inte starkt eller stekt.. Precis som hon skrivit där uppe ärdet bättre med kokt mat. kanske kan vara skönt att typ dricka yoghurt eller så :) Hoppas det går över snart! Kramar

2012-01-15 @ 21:09:58
Postat av: Johanna

Ät snäll mat, inte starkt eller stekt.. Precis som hon skrivit där uppe ärdet bättre med kokt mat. kanske kan vara skönt att typ dricka yoghurt eller så :) Hoppas det går över snart! Kramar

2012-01-15 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0