konstaterar

2012-01-24 ♥ 03:05:05

att om två månader fyller jag tjugo år. blir helt myndig, får börja betala för läkarbesök och besöka systembolaget. tjohoooo! JAG FÅR SNART GÅ PÅ SYSTEMET! kruxet: jag befinner mig i usa. här får jag redan betala för sjukvård, men är inte myndig. man måste vara 21 för både alkoholköp och nattklubbar. bara nackdelar om man så vill. men mitt liv som pensionär är underbart. slutkörd kl 9 varje kväll, inklusive helger. shoppar på pensionärernas rusningstid. och jag ska alltså om två månader fylla 20. just sayin'.

(josefine och johanna - providence, new york eller kanada! vi måste ut och dansa!!!!!!)


Kommentarer
Postat av: Daniella - LOTTAR UT 8 SUIT OF SWEDEN!

SVAR: Okej, kul :) Idag blir det skola och en massa plugg.. =/ Vad gör du då? :D

2012-01-24 @ 08:27:21
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: malin

konstaterar att om två dagar fyller jag tjugotvå år!

2012-01-24 @ 22:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0