sunday, january 29th

2012-01-30 ♥ 03:31:46

har aldrig tråkigt när jag är i brockton! idag åkte vi på fond raiser för en liten kille som dog väldigt ung, av en sjukdom jag inte riktigt kände till. lite välgörenhetsauktioner och chilligrytetävling. fantastiskt, men huuuur stark som helst i min stackars mage! efteråt drog vi till patriots palace och kollade shoppingen där innan vi stack hem till dave och hängde lite. slutade med middag på IHOP - international house of pancakes! elise's mamma bjöd på inträdet till fond raisern, vi shoppade ingenting och tim betalade hela notan för middagen. helt gratis söndag men som ändå innehöll så mycket skratt! lätt värt.

har även hittat sparmotiveringen; resa i cali, arizona, nevada och hawaii när min sista arbetsdag är gjord. nu behöver jag bara en resepartner! nån därhemma som vill resa i september/oktober, kan ta 15 dagar ledigt och har sisådär 20000 kr över? snälllllaaaaa?!?!??!


dinner at IHOP - chocolate chip pancakes w/ bananas and strawberries!


Kommentarer
Postat av: matilda

SV: bilden är från studentveckan, onsdagsfesten, toakö på interpool. hittade bilden för typ nån vecka sen, visst är den fin?! förstår inte varför inte ens jag har sett den förrän nu!

2012-01-30 @ 18:42:52
URL: http://matildainbrighton.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0