today's

2012-01-16 ♥ 21:43:27
idag har jag: vaknat långt ifrån utvilad och varit rätt grinig hela dagen. träningsvärk! påmint mig själv om att jag inte bör laga köttfärssås i vita kläder. haft hant om två speedade 6åriga pojkar. läst.
idag vill jag: tacka alla söta för tipsen ang min mage (har inte vågat prova rått ägg än, är skitskraj för råa saker. kan man verkligen helt säkert äta ett rått ägg utan att typ dö? om ni lovar mig att jag inte blir sjuk av det så lovar jag att prova). påpeka att om tipsarna vill ha sina belöningspussar så måste dessa mejla mig sin adress så jag kan skicka dem. kramas (mamma, var är du när jag behöver dig!?). lägga mig under täcket och sova tills imorgon bitti. ta en paus och lämna huset för gymmet.
idag ska jag: ta en kopp te och lugna ner mig. jobba lite drygt två timmar till. vända på humöret. gymma. ge mig själv ett ordentligt peptalk.
idag saknar jag: kärlek (mamma pappa syster bror vänner och alla älskade själar!) och räkmackor!

och slutligen idag känner jag mig: ungefär lika sexig som bilden nedan

det är tur att en av oss är snygg iallafall!

Kommentarer
Postat av: elin

och hur snygg är inte du? ;);)

2012-01-17 @ 00:13:22
URL: http://elinbrodin.myshowroom.se/
Postat av: Anonym

Klart du ska testa,vispa ägget ordentligt och så tänker du på va bra äggvitan binder i magen. Lycka till!

2012-01-17 @ 09:33:40
Postat av: malin

"I'm sexy and I know it! "

2012-01-17 @ 10:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0